* Gratis verzending bij bestellingen vanaf €60,-.

Wishlist

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten bij ons kenbaar te maken door deze naar ons te mailen inclusief foto’s van de klacht over een van onze artikelen naar [email protected]

U kunt ook langskomen in de winkel met uw klacht of telefonisch contact met ons opnemen (0165-532656).

Wij streven ernaar om uw klacht over een product binnen 14 dagen te beantwoorden.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

SHOPPING BAG 0

De waardering van www.riobello.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 8.8/10 gebaseerd op 18 reviews.

50% KORTING OP TOPMERKEN

De hele maand juli profiteer je van hoge kortingen.